诚信在线_流行游戏角色讲解论坛

找回密码
 立即注册
搜索
查看: 22|回复: 0

maar vertegenwoordigen deze scène echt dood?

[复制链接]

51

主题

56

帖子

260

积分

管理员

Rank: 9Rank: 9Rank: 9

积分
260
发表于 2019-3-11 21:41:01 | 显示全部楼层 |阅读模式
Voor veel mensen mijn vriendenkring is uitgegroeid tot een selling mall, raken trekt mensen het slagveld te zien, ik had eigenlijk reserveringen staat, misschien dit idee zal je het gevoel hoe ik dit uitzicht was, ik ben er zeker van is een derivaat of wat verkopen Ik hoop dat ik meer dingen in mijn vriendenkring kan verkopen. Maar in feite, ik wil zeggen is dat wanneer we worden geconfronteerd met een scenario waarin we leven en de wijzigingen te zien, vele malen we zullen hulpeloos zijn, zal voelen, en zelfs walging, deze zijn normaal, want we worden geconfronteerd met verandering In het aangezicht van intimidatie zal er zeker ongemak zijn. Sommige mensen in dit proces zijn zwak, maar vertegenwoordigen deze scène echt dood?
109_29801.jpg
Als je een nieuw huis te verplaatsen, de deur had geen werkdag, de omgeving is zeer elegant en comfortabel, maar met meer mensen op, begonnen de mensen langs de weg winkel om iets te verkopen, niet meer zo rustig en familie Comfortabel, op dit moment kunt u ervoor kiezen om het huis te verkopen voor een ander, maar u kunt er ook voor kiezen om zich aan te passen aan deze omgeving! Dit is wat ik zei: we kunnen niet ieders gevoelens uiten met onze eigen gevoelens We kunnen niet speculeren over onze eigen onafhankelijke gevoelens, omdat dit een eenzijdige invalshoek is!

In de zakelijke wereld, zullen we zien, zolang mensen ontmoetingsplaats, zal er vraag zijn, zullen er zaken zijn, er zal de handel zijn, zodat de stroom van de betonnen fundering van alle retail business is er logica achter het. De kring van vrienden Waarom verkopers veld zou worden, het is juist om deze reden dan ook, dit is een normaal verschijnsel, dus dit betekent niet dat er een veld van hoe de uitkomst zal zijn, alleen dat je niet van dit gebied domein.
WeChat gaf iedereen eigenlijk meer keuzes.

WeChat is een platform voor iedereen om te linken. Ze willen ook in staat zijn om de sociale behoeften van alle mensen mogelijk te ontmoeten, dus voor een basisdiensten platform voor iedereen, maar het is nog steeds aan de behoeften van verschillende mensen verschillende keuzes, bijvoorbeeld als een persoon die je wilt niet naar de andere kant kijken naar uw kring van vrienden te maken Je kunt het schild volledig instellen, hoewel het omslachtig is, maar het kan ook aan je behoeften voldoen. Dus, in dit geval, waarom denk je dat de vriendenkring dood is?
Is microbedrijf echt slecht?

Denk persoonlijk dat die vertrouwen op slecht product, trek het hoofd van een soortgelijke organisatie in feite piramidespelen derivaat wordt langzaam aan het verdwijnen, de onzichtbare hand van de markt zou alleen maar toestaan ​​dat deze gewetenloze zakenmensen altijd terug te trekken uit de markt, maar ik geloof ook dat veel mensen te brengen een slechte ervaring en pijn, maar we kunnen niet omwille van een aantal slechte mensen zeggen dat er geen goede in deze wereld, omdat van een aantal persoonlijke zaken om er iets ergs zou ontkenden allen die in de micro-business sales geloven verkopen, Sommigen leveren producten van goede kwaliteit en een lage prijs, en daarom moeten we keuzes maken en oordelen vanuit een objectief perspectief.

Dit is mijn fundamentele punt, niet altijd zeggen dat dit niet goed is zo slecht, dan zeggen dat dit moet worden gedaan om de dood, ik herinner me de oorspronkelijke Taobao wanneer we het hebben over nep is best verkopende vroeg of laat sterven, vechten veel van deze in een heleboel mensen praten over de verkoop van vervalsingen vroeg of laat sterven, maar in feite zijn ze zien dat anderen meer en meer succes moet er reden achter het te ontwikkelen, wij niet negatief gaan vanwege hun eigen ongemak van anderen, omdat hun perspectief is altijd gewoon je eigen van!

WeChat vrienden cirkel is echt dicht bij de dood. Toen ik voor de eerste keer WeChat had, herinner ik me dat het erg heet was. Iedereen eet, draagt ​​en reist in de zon. Het doel is om de zon te laten schijnen en iedereen uw bestaan ​​te laten weten. Echter, later weet iedereen op deze manier de tekortkomingen van WeChat, dat wil zeggen, WeChat is te gemakkelijk om het doelwit van WeChat bloot te leggen. Als je bijvoorbeeld mensen een compliment geeft, is het gemakkelijk om de vriendenkring bloot te leggen. Als je op reis bent, voelt de leider dat je het huis uit bent, de leider is een beetje geprezen, je zei dat je geen geschenk voor de leider kunt kopen. Ook, in de groep vrienden, schaam je je ook erg om de rode envelop te pakken. Soms ontvang ik nog steeds de verkeerde rode envelop, je zei dat deze WeChat nog steeds kan spelen.

Ik, voor een, rond 2013, begon te spelen micro brief, kring van vrienden na een paar maanden alleen maar om deze functie te vinden, dan, mijn vriendenkring werd mijn podium als retorische oefening, een goed paar basisdynamiek haar elke dag, dan, om een ​​vriend te spelen Het enthousiasme van de cirkel is in principe hetzelfde als de huidige kop!
Het duurde echter niet lang, ik weet niet wanneer te starten, micro-channel vriendenkring zuur, voor het doorsturen van een verscheidenheid aan populaire kippensoep, deze artikelen zeer publieke aantal tirannen scherm, kan leven. Later werd het steeds buitensporiger en werd het geleidelijk het podium voor verschillende zakenmensen.

Doe micro-business, de verkoop van verzekeringen, trek stemming, om koopje, verkopers, en zo makkelijk te maken tegen waterdruppels verhogen helpen, stap je naar mijn debuut, wordt op het podium, hun vriendenkring grondig te screenen de tirannen. In het begin blokkeerde ik de vriendenkring van sommige mensen, maar ik vond dat dergelijke mensen eindeloos zijn en ik kan niet iedereen blokkeren! Nu wil ik niet om mijn vriendenkring is er een reden om te sturen, met de leeftijd, is de mentaliteit veranderd, steeds minder geneigd om zich te laten zien in de voorkant van een bekende persoon. Ook zijn veel van de kring van vrienden hun eigen leiders, collega's en vrienden om voorzichtig te spelen, om niet overweldigd te worden. Als u bijvoorbeeld zelfportretten speelt tijdens werkuren en u bent blootgesteld aan de zon, zult u worden gezien door de leiders. Zal het u het gevoel geven dat u geen zaken doet?

Hierdoor raken mijn vrienden meer en meer vervreemd, ik heb de tijd om er elke dag naar te kijken, maar ik ben niet zo enthousiast als voorheen. Mijn laatste vriendenkring was nog steeds op 1 april en ik heb het niet binnen een week verstuurd, dit was in het verleden ondenkbaar! In feite, vergeleken met de kop, Weibo, zoals de algoritmeadvisering van vreemden, zijn de nadelen van de vriendenkring duidelijk. In de vertrouwde cirkel laat ik zien dat ik een tweesnijdend zwaard ben, hoewel ik heb voldaan aan mijn verlangen om te laten zien, heb ik een gevoel van onveiligheid dat privacy onthult.

Vooruitkijkend naar de toekomst, denk ik dat de vriendenkring uiteindelijk dezelfde staat zal worden als de QQ-ruimte, die niet warm is en niet leeft. Nog steeds optimistisch koppen, de wereld is groot, ik nog heel jong was, koppen geeft ons de kans om zich te tonen in het bijzijn van mensen ver van elkaar! Twee jaar geleden nadat ik een vriendenkring van hoest van mijn dochter en koud dynamischer gemaakt en het resultaat van verschillende familieleden en vrienden niet alleen laat reacties, ook micro brief persoonlijke brief I, alle soorten van de zorg, en ik raad het product: Er is zelfs een te laten kopen familieleden C Een stomende slaapplaats in haar huis, het kind thuis stomen, kan de immuniteit van het kind verbeteren ...

Als gevolg daarvan moest ik die nacht voor mijn dochter zorgen en moest ik zoveel zorg en advies geven. Ik voel me ontroerd, ben erg moe. Sindsdien zijn mijn twee kinderen ziek geworden, en ik heb het nooit in een vriendenkring gestuurd, ik wil echt niet meer zo'n zorgen maken! Omdat ik de moeder werd van twee kinderen, heb ik steeds minder tijd om mijn mobiele telefoon op te halen. En nu meer en meer vrienden, wanneer iemand voeg me willen ouderschap kennis te leren, ik zal kijken naar haar kring van vrienden, als afgeleide, directe shield "zijn vriendenkring niet ziet." Met een vriendenkring met duizenden vrienden, naast het geblokkeerde microbedrijf, zal er nog elke dag veel bijgewerkte informatie zijn. Zelfs als ik mijn mobiele telefoon elke dag vasthoud, kan ik niet zoeken naar nieuwe ontwikkelingen. Bovendien heb ik echt geen tijd of interesse om een ​​voor een te bladeren.

Vroeger hield ik ervan om vrienden te zien in het verleden, één is vanwege de frisheid en de andere is omdat er minder mensen zijn. Meer dan een half uur lang werd de dynamiek van iedereen bekeken en de reacties en interacties waren heel gelukkig, waardoor de relatie echt werd verbeterd en de relatie dichterbij kwam. Maar nu zijn er te veel mensen, dus er wordt niet zo veel tijd aan besteed aan lof en commentaar. Als je iets hebt, gewoon wechat, of bel direct. Ik zal mijn familie en vrienden vertellen: als er iets belangrijks is, bel me dan. Omdat ik niet noodzakelijkerwijs weet wanneer ik WeChat verstuur. Als je met je kinderen gaat spelen, zul je niet altijd je telefoon vasthouden, als ik op college ga, houd ik mijn mobiele telefoon niet vast. De telefoon wordt in een tas of op een tafel geplaatst en je kijkt er niet lang naar.

- Dit is mijn huidige toestand. Vader zei ooit tegen mij: de dynamiek van je jongere broers en zussen ligt onder je dynamiek, naast elkaar geef je haar een compliment of opmerking, hoe goed! Nadat ik pakte mijn telefoon, ik vind dynamisch stuk, begon te draaien, draaide veel bars niet zag het stuk dynamische broers en zussen, en mijn vader ook, dat hij vrienden in de cirkel had naast de informatie, in Mijn vriendenkring is een paar honderd kilometer verderop geweest. Haha ... Dus vertelde ik mijn vader, als er familieleden belangrijk nieuws hadden, stuurde ik een WeChat-bericht naar mij en ging ik commentaar geven.

Immers, geliefden en familierelaties zijn erg belangrijk voor me, ik ben bereid om naar commentaren te gaan en met hen te communiceren in de vriendenkring. Bovendien zijn mijn ouders gelukkig en mijn familieleden zijn gelukkig. Maar laat me op elk moment letten op opmerkingen, het is te moeilijk en te moeilijk. Ik zal ook vrienden sturen, maar ik zie ze zelden. Iemand gaf me een compliment, ik was heel blij en het kon me nooit schelen wie me geen compliment gaf, en er zijn te veel mensen, ik kan het me niet herinneren. Iemand heeft me een opmerking gegeven en ik moet hierop reageren. Niemand geeft me een opmerking en ik ben niet verloren. De vriendenkring is nu een plek om op te nemen, een medium om kennis over ouderschap te delen.

De vriendenkring heeft alles vanaf het begin gezegd en nu is het een reclamecirkel geworden door microbedrijfjes, lof en stemmen. De vriendenkring is naar mijn mening bijna dood. Ik speelde WeChat. In augustus 2013 kwam het kantoor naar de stage, hij hielp me om WeChat te downloaden en leerde me hoe ik moest werken. In die tijd had ik niet veel interesse in WeChat, hoewel het eenvoudig te bedienen was, werd het niet echt gebruikt. Ik herinner me dat Mid-Autumn Festival dat jaar, ik herinnerde me WeChat en probeerde een gelukkige vakantie naar mijn vrienden te sturen. De vriend antwoordde, je hebt eindelijk in WeChat gesproken. Het bleek dat mijn vriend me zag nadat hij zich had aangemeld voor WeChat.

Nadat ik me heb geregistreerd, heb ik WeChat nog geen twee maanden gezien. Een collega vroeg me om met de staat bezig te zijn, haar verlof te geven en een WeChat naar mij te sturen. En ik ben niet gewend om WeChat te zien, en ze heeft er niet om gevraagd. Hierna vertelde ik mijn vrienden dat ik nog steeds aan het bellen was. Met de populariteit van WeChat kon ik me alleen aanpassen aan de trend, chatten met WeChat en een vriendenkring sturen. De vriendenkring van die tijd was ook heel eenvoudig.

Mensen in de kring van vrienden zeggen vaak wat ze zeggen, foto's drogen. Gezondheid en kippensoep zijn vooral speciaal. Als je de kippensoep ziet, voel je dat de persoon die het artikel heeft gestuurd, bijzonder kinderlijk en oprecht is. Ik herinner me dat in het voorjaar van het jaar mijn collega's en ik naar de botanische tuin gingen om te barbecueën en van de tulpen te genieten. Ik stuurde een groep foto's in een vriendenkring en mijn collega's glimlachten fel in het rode, gele en paarse tulpenstof. In die tijd trok het ontelbare mensen aan om te prijzen, iedereen vroeg waar dit was.

Ik voel dat het sturen van vrienden is om de goede dingen die ik heb gezien te delen. Ik weet niet wanneer het tijd is, de vriendenkring is veranderd. Iedereen zegt niets in hun hart. Dagelijks kring van verzekerden vrienden, afgeleide, en verschillende ingangen, stem, net als de set van tijd tot tijd borstel storm vriendenkring. Later heeft de vriendenkring ook nieuwe functies die kunnen worden gegroepeerd en zichtbaar zijn. Ik wil niet groeperen en ik wil niet te veel energie spenderen om met vrienden te spelen. Soms als u op reis bent, kunt u genieten van de schoonheid van de zon. Maar deze foto's hebben me volledig uitgekocht. Toen het bedrijf zijn eindejaarsvergadering opende, speelde het een spel en iedereen zei iets tegen iedereen.

In die tijd vertelden mijn collega's me dat ik jaloers op je ben en vaak reis. Dit is echt niet het resultaat dat ik wil. Sindsdien stuur ik geen reisfoto's meer, kijk ik niet meer naar de vriendenkring. Wanneer u naar buiten reist, kunnen de foto's die u verzendt, alleen door uzelf worden bekeken. Ik wil mijn privacy niet aan iedereen blootstellen. De kleine rode stip in de cirkel van vrienden trekt me niet langer aan. Ik poetste altijd de vriendenkring en bracht een half uur of een uur door. En nu zijn de wortels schoon. Ik heb ook meer tijd om te lezen en te oefenen. De vriendenkring staat dicht bij de dood en mijn leven zal nog beter zijn!

1, tonen reizen op de weg elke dag, elke dag in reizen, het bekijken van landschap - niet werken, zo gelukkig 2 ~ la la la, oh wow kookprogramma vandaag en vonden een heerlijke ijssalon ja eten eten eet heerlijk vet is niet goed haat elke 3, tonen de literaire vaardigheden van het al dan niet Lama Lama gezegd dat elke dag rechttrekken hypocriet liefde die zwakke emotie lot 4, tonen de emotionele toestand van de romantiek het? De wereld is slapeloosheid? Ik moet dronken worden, ik ben verdrietig, ik ben bedroefd. 5, de coach van het lichaam van vandaag zei dat ik dik ben, hehe ~ ik heb gisteravond nog twee vlees gegeten, zo duidelijk? Nee, haast je om door te gaan met repeteren, vandaag moeten we de twee stukken vlees trainen en meer dan 100.000 kilometer bijtanken.

6. Xiuzhi wil niet zeggen dat er te veel voorbeelden zijn, klaarblijkelijk dertig, en dacht dat ze 13-jarige kinderen waren? De totale installatie is niet gepantserd en zwak. 7, toon zelfportret echt maakt niet uit waar, is een zelfontspanner, dezelfde hoek van dezelfde compositie, verschillende plaatsen en kleding en kapsel. Dezelfde schoonheid
Meer en meer volwassen mensen zijn niet langer in de vriendenkring! Cirkel van vrienden was net begonnen toen die opwinding, dat vers, wacht een half uur zijn een verscheidenheid van haar drogen, goed humeur, wat te eten, maak je geen zorgen te eten, te nemen een betaalde zoals gebruikelijk een cirkel van vrienden, een trip om te zwemmen, Hebben ook een uitzicht op de zon, om nog te zwijgen van een getrouwde baby, het is zelfs meer elke dag.

Er is ook een slecht humeur, en af ​​en toe in de kring van vrienden een klacht, stralen een ruwe invoer, de invoering van meer speculatie, die verloren gewaande familieleden en vrienden oude klasgenoten voormalige collega, gescheiden door bergen en rivieren maakt, maar ook over de verblijfplaats van uw dieet, goed of slecht Het liefdesproces is bekend. Dit type persoon is over het algemeen iemand die van ijdelheid houdt en vanbinnen zwak is.Hij hoopt de aandacht en lof van anderen te wekken en zeker de aanwezigheid ervan te voelen.

Later is er nog meer inkomsten uit de zon. In de uiteindelijke analyse doet de psychologie van het pronken iets vreemds. De meeste mensen walgen van de verschillende zonnen in de vriendenkring en ze zijn verbluft in hun mond. "Xiu En vindt het heerlijk om snel dood te gaan!" Laat een bericht achter aan de andere kant: "Beste, je moet gelukkig zijn!" Landschap, voedsel, gelukkig, liefdevol al hun eigen gevoelens, vrienden en familie weten je ware toestand van de natuur, moet niet in de wereld zo veel vreemden. Om nog maar te zwijgen van niets
回复

使用道具 举报

您需要登录后才可以回帖 登录 | 立即注册

本版积分规则

GMT+8, 2019-3-21 07:28 , Processed in 0.061417 second(s), 19 queries , Gzip On.